Rosa Himmel.

Skulle ha åkt ut till stallet idag, men tiden räcke inte till jobbade extra 12-17,
sen började det regna
tyckte inte då att det var någon idé att sätta sig i bilen bara för att rida i ridhuset,
för att sedan släppa ut hästarna i regnet blöta och svettiga.
Så hästarna fick en vilodag det kan dom behöva båda två.
Dokka och Perla går även i samma hage nu innan det blir sommarbetes utsläpp
i maj, jag gillar inte detta då det alltid blir krångel om jag bara vill rida en
av hästarna åt gången!
Hur gör ni andra som har två hästa tillsammans,
lämnar ni kvar den enda eller ställer ni in den ensam i stallet i en box?

Nu är himlen rosa och regnet har slutat.
Har inte varit på så bra humör kännt mig lite ledsen och
tänkte på min första häst, undrar hur han hade sett ut idag om han
hade funnits, eller hur livet hade varit med världens snyggaste hingst.
Jag vet att han fortfarande finns därute.
Hur skulle annars himlen byta färg till rosa efter en regnstorm?!

Älskad och saknad








Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0