Äntligen!!!

Fick precis ett sms att min nya sadel har kommit till Norrköping äntligen!! En månad försenad men nu är den här missade dock att hämta ut den idag så det får bli imorgon har även fått mina två skit sadlar sålda nu då Dokka är bred över ryggen men Perla är ännu bredare suck, vad kan man ha för sadel till henne?! Får prova dokkas sadel o hålla tummarna. Har en county competitor till Dokka nu den är 16,5 tum och fit 5 (xw) passar bra men även denna förlitan för Perla. Lägger upp två bilder när jag red Dokka i helgen. Lämna gärna nån kommentar :)
Fick en söt stalltjej att hålla i dokkis!

Kram


Kommentarer
Postat av: Marit T.

Hei Josefin!



Kjempefine hester,jeg savner min islandshest Odin,når jeg ser dine!:)MEN,en ting la jeg merke til,hvorfor bruker ikke din bedre halvdel hjelm?:)



Hilsen Marit og Hutla(my lovely lady star)

2012-03-29 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0