2012-03-30 00:06

Ligger i sängen nu och väntar på att min älskade sambo ska komma och lägga sig så att vi kan sova snart.

Blev besviken idag när jag hämtade ut min nya sadel :( Hon som jag köpte sadeln av sa att sadeln var nån nyans ljusare men att den mörknat och fått sin färg efter inoljning. Men när jag hämtade ut sadeln så såg jag att den är trefärgad sadeln har tre olika färger den är mörkbrun på sidorna sen är den ljusbrun på undersidan vid sitsen och vid knästöden och sadelstropparna är svarta ?? Jag kan inte förstå hur det blev så fel, sadeln skulle vara enfärgad i en mörkbrun färg?? Någon som har erfarenhet av bruna sadlar? Funderar på att ta en bild och ladda upp.

Blir så ledsen också har väntat nu över två månader på sadeln och sen är det fel färg :(

Hoppas att ni sover gott!

God natt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0