Du får mig att le som ingen annan

Sitter och väntar på att mamma ska bli klar så att vi kan åka ut till
hästarna och ta en skön ridtur ute i skogen!!

Dokka börjar bli helt underbar nu att rida,
hon har börjar mer och mer att få tillbaka tölten och
nu verkar det som att hon väljer tölten framför traven och
inte sätter sig imot när jag ber henne att tölta.
Men eftersom Perla har bättre konditon så får vi
ibland försöka galopera i fatt och gå över i trav.
Dokkas trav är inte heller bra men vi tränar så gått vi
kan för att få upp konditon och bra gångarter.
Mycket handlar om att berömma i rätt sekund för att
få Dokka att inse vad allt går ut på, hon är väldigt
lättlärd och bara hon får beröm så gör hon framsteg.
Min duktiga polle =)

Som jag sa så lovde jag att ta lite bilder på min nya sadel...
Har inte bestämt mig än om jag ska behålla den eller få en
ny, och får jag en ny så får jag en svart sadel i slutet av
maj, orkar jag vänta, och vill jag ha en svart?
Sen vill jag oxå ha en mörkbrun sadel då jag har köpt ett
brunt träns som ska passa till sadel..
Svåra beslut!!






Behålla eller lämna tillbaks??


Kram J

Kommentarer
Postat av: Anneli

Väldigt snygg sadel, tycker du ska behålla den.

2012-04-04 @ 16:06:26
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0