You shot me down but i won't fall

Sitter och lyssnar på musik och försöker att uppdatera bloggen,
kanske får mera tid för den nu när Beira inte kräver all
min lediga tid och höften äntligen börjat att bli bättre,
hemkommen efter en promenad med hundarna och
är så glad lillan har lärt sig att gå i koppel hon är så duktig,
då hon tycker att det är mera spännande på marken med dom
andra hundarna än innanför min tröja/jacka, sötast!!

Nu ska jag snart ställa mig i köket och laga lasagne.
Ska bli gott!!!

Men nu först så har jag kopplat in kameran i
datorn för att kunna lägga in och upp lite bilder som ligger
kvar sen vi hämtade hem Beira...


Beira och pappa Molle





Nu måste jag laga mat!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0