Sweeetiiieeee

Så här ser det ut här hemma när det är daxs att sova!!!
Kan inte göra annat är att låta Beira fortfarande sova i
sängen. Jimmy sa åt mig igår att det var tid för henne
att sova med dom andra hundarna, "-Men hon är ju
fortfarande bäbis svarade jag...."
Hur länge och ofta låter ni era hundar sova i sängen??
Jimmy är ju tyvärr lite allergisk mot hundarna och
därför får jag inte ha dom i sängen men soffan går bra.
Och Beira får sova i sängen då hon fortfarande är en valp.
Tycker att det är så mysigt att vakna upp morgonen av att
hon ligger brevid mig men oftast vaknar jag av att hon
pussas eller ligger och biter mig i håret, haha!!!


Älskling
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0