Hemmadag

Äntligen är mina nätter färdig jobbade och jag får
njuta av två hela dagar hemma och med massor
av sol!! Fick frukost av Jimmy i morse medans jag fortfarande
låg i sängen det var super snällt av honom kan inte minnas
när jag senast fick det? Kan bero på att jag oftast går upp och
ut med hundarna innan han vaknat våra lediga dagar och
då blir det automatiskt att jag ordnar med frukosten!
Sen åkte Jimmy och jobbad som vanligt och jag klädde
på mig och tog med hundarna ut på en långpromenad
sedan gick vi vi ut på tomten och jag la mig i solen och
solade ca 1 timma så underbart skönt!
Hatar att det är ca 8 månader tills man kan klä sig i bikini och
lägga sig på en sandstrand och sola igen...
Måste bli till att boka en utlandsresa till vintern!!!!
Hur ska jag annars lyckas stå ut??
Känns som alla man känner redan har varit iväg utomlands
eller är det nu och bara jag kvar här hemma, vill ju oxå iväg =)
Älskar sol och värmen, det är ju så underbart skönt!!!

Haha, där drömde jag bort mig ett tag!!


Har klippt gräsmattan och sedan storstädat innomhus jag
dammsög till och med bakom sängen och har dammtorkat över allt!!
Är superglad över min nya dammsugare som Jimmy köpte förra
helgen, den andra gick sönder då den stod i källaren när vi fick
översvämningen... Fick förresten brev i från kommunen idag,
dom ska komma hem till oss och kolla över hur vårat vatten
system fungerar och även kolla med övriga grannar, hoppas
på att dom kan fixa i ordning eller byta ut systemet till ett nytt!
Usch vill aldrig mera ha in avlopps vatten i mitt hus!!!
Var ju det som vi fick genom golvbrunnarna i källaren =(
Hoppas nu även att kommunen står för våran självrisk på
10.000:-, då detta var deras fel med vattnet!!!



Kayla-bäbisbild

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0