Sweet hearts!

Har tagit mig lite tid nu på morgonen då jag
vaknade kl. 08.00 och kunde inte somna om,
steg upp från sängen och klädde på mig för att sedan
ställa mig vid fönstert och se att det är +0 ute,
huttrade till lite sedan tog jag på mig, mössa, vantar och
en tjock jacka för att sedan bege mig ut i soldimman
och det frostiga gäset med hundarna, alla fick ha på
sig ett varsit täcke på morgon promenaden och jag
tror att det uppskattades!!!

Men det som jag skulle komma fram till att jag efter promenaden
tog fram kameran och tog lite nya bilder på Kaylas
sockersöta valpar!!!
Dom har nu passerat en veckas ålder och börjar bli
sötare och sötare, bara att ni kollar nedan....


Tik 1.


Tik 2.


Hane 1.


Hane 2.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Nina

Naaah så söta alla valparna är, man blir tok kär!

2011-10-23 @ 02:15:28
Postat av: Linnea

Hane 2 är ju bara för underbar! Jag längtar tills vi får komma o titta! :)

2011-10-25 @ 07:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0