Livet börjar

Jag går och väntar på nu att Kaylas sista två valpar ska öppna sina ögon, dom är ju 15 dagar gamla.
Och två av valparna öppnade ögonen dag 12 och 13. Måste bero på att hon valpade en vecka förtidigt?! Hönsmamma som jag är oroar jag mig säkert helt i onödan!
Vill ta nya söta bilder och lägga upp men det får nog vänta nån dag eller två till.
Hjälp till och håll tummarna nu!

Lägger in två bilder på små killarna så länge.


Kram

Kaylas killar

 

Kaylas hanvalp Inspired by Fire

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, är det "hane 2" på den sista bilden? :)

2011-10-27 @ 20:41:34
Postat av: Josefin

Ja, det är Kaylas hanvalp 2, (Inspired by Fire), Verkligen Supersöt när han ligger och visar magen! :)

2011-10-28 @ 12:59:27
URL: http://deladiways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0