Kvälls mys!

Sitter i soffan och ser på film. Beira har somnat i mitt knä. Hon är verkligen som mysigast när hon sover, annars är hon som en liten ligist. Äter, biter och bråkar med allt och alla här hemma, börjar bli tonåring? Så därför uppskattas dessa sov-mys stunder. Allt är bra med oss både mig, hundarna och valparna. Tänkte försöka mig på att ta lite nya bilder på valparna imorgon och lägga upp här på bloggen. Både på Shandis valpar och på Kaylas. Väntar på att Kaylas valpar ska öppna ögonen men det dröjer nog några dagar till då dom föddes lite förtidigt.

Idag har jag varit iväg och jobbat några timmar även om passet var jätte kort så. Kände jag mig helt slut efteråt. Det kan bero på att jag sov dåligt inatt och Kayla väckte mig vid fyra tiden sim ringde klockan halv åtta.

Funderar på att gå ut med hundarna nu en sista gång sen gå och duscha och göra mig klar för att lägga mig i sängen och sova!

Vill även säga tack till alla snälla och söta som har skrivit i min blogg!!

Lägger in en bild på ett blombud från min underbara pojkvän!

Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh jag längtar så mycket till att Kaylas valpar ska öppna ögonen! :)

2011-10-25 @ 07:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0