Att orka...

Har inte mått så jätte bra dom senaste dagarna då jag
har dragit på mig värdens förkylning.
Dagarna har jag tillbringat med en stor kopp
varmt te och en värme filt, har haft feber och hosta!!
Usch, inte allt kul!
Idag träffade jag mammi i några timmar var tvungen
att äntligen få lite kläder tvättade var ju några
veckor sedan sist, men det märks som tur är inte
i garderoben, haha. Måste ta mig tid någon
dag när jag blivit lite friskare att slänga lite skit
som jag ändå aldrig använder!

Men det är alltid skönt med nytvättat.
Speciellt nya mysiga filtar till hundarna och
valparna, jimmy har också hjälp till att tvätta
hund filtar, tack älskling!!!!


En lite sötnos!!!







Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0