Kiss Me Kate!!

Sitter nu hemma vid datorn och sörplar på
en stor kopp te, teet köpte jag i GBG
när jag var och hälsade på min lilla syster
efter hennes njuroperation,
Namnet är "Kiss Me Kate" och är
inhandlat på NK, och är just nu
mitt favorit te här hemma!!
Det innehåller:
"Vitpeppar & Jorgubbar"
Om jag minns helt rätt!

Tyvärr så har jag fortfarande problem
med ryggen trodde verkligen att
det skulle gå över på några dagar men
nu har det gått en hel vecka och
jag känner mig verkligen helt
handikappad!!!
Försökte att vara duktig och damsuga lite förut,
kunde knappast kunna gissa att till och med
det skulle vara så jobbigt!!

Som tur är så har jag kunnat gå till jobbet,
Tack vare snälla jobbar kompisar!

Annars så hade den sista vecka spenderats hemma
i sängen med alldeles förmycket Godis, Haha!

Har två underbart söta hundar hemma
På våldgästs besök!!!




Mini-Älsklingar!!!


Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0