Be happy. Love life ♥

Ett inlägg till min stjärnsyster,
som mot alla odds fortfarande är
den hon är, en lite bitatch trotts fel på
njure och operationer, misslyckade operationer,
och slangar överallt!!!
Jag Älskar dig!!!
Du är det bästa som
finns!!
Fortsätt kämpa och ge inte upp!!
En dag kommer då du är helt frisk och vi kan
skratta tills vi gråter åt allt som har varit!!

L-Y-C-K-A

Det kommer alltid en dag i morgon, en morgon dag
som är mycket bättre än dagen idag har varit!!!
Dagarna går och minnena bleks sakta som en
snöflinga som sakta smälter bort från kinden,
tårar som torkar och maskrosblomfrön som försbort med
vinden. Ett ärr som bleks sakta bort med tiden.....
Det kommer en dag imorgon!!!




Puss!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kärlekssyster

Du är jordgubbssylten på mina pannkakor, mina hjärtslag när mitt hjärta inte orkar & du får mig att aldrig ge upp...Du är mitt allt <3

2011-05-08 @ 00:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0