Ännu en ny dag...

Dagen har precis börjat och det
känns som att det kommer att bli en bra dag
idag!!!! Värme och sol, det tackar jag inte
nej till, nu är det 13 pluss ute, jag har precis
gått ett lång-morgon-promenad med
hundarna, precis satt mig vid datorn med
en kopp kaffe latte, och känner mig mycket
gladare än på länge. Kan det bero på
vädret???

Igår färgade jag håret samma blonda färg som
jag hade i vintras, samma nyas och märke,
men håret blev BRUNT, Hjälp??
Hur ska man göra för att kunna färga och
och få tillbaka min blonda färg???
Hur kunde det gå så fel, någon som bytt ut
färgen i kartongerna kanska????


Bilden tagen igår


Bilden från i vintras

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0