"What are words If you really don’t mean them..."



Chris Medina - What Are Words

Pratade med en kompis precis och hon sa åt mig att lyssna på denna låten,
Kan säga att det inte är många låtar som kan få mig att gråta men
detta är en av dom.
Chris Medina var med och tävlad i American Idol, han vann inte tävlingen
men hans låt berörde många, då den handlade om hans flickvän.
De skulle gifta sig men hon var med i en bilolycka och hamnade i koma,
och lyckades vakna. Hon blev handikappad och både Chris och hennes
mamma hjälper till då hon nu aldrig kan klara sig själv.
Alla ord som "jag kommer alltid finnas där, jag kommer alltid ställa upp,
-vad som än händer så finns jag där"
Och när det väl händer nått så är det väldigt få människor i våran värld som
verkligen är där och ställer upp!!
Chris är fortfarande kvar hos sin flickvän trotts att det nu har gått över 2 år!
Så otroligt starkt av honom, för det kan inte ha varit lätt att ha gått
igenom det som han har gjort och fortfarande finnas där för sin flickvän,
det visar verkligen vad äkta
Kärlek är!!!
♥♥♥


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0