Kaos och oväder

Ja, som rubriken lyder, dom senaste dagarna
har varit kaos... Började med att jag jobbade
natt i fredags kommer hem kl. 02.30 och ska
köra ner i källaren/garaget.
Grannen stoppar mig springer skrikandes och
säger att dom fått översvämning i sin källare
och troligvis vi också, jag stannar ställer moppen
på sidan och går ner och kollar 15 cm vatten
precis vid nerfarten vid källaren går in och kollar
hela undervåningen är fylld 5-15 cm med
vatten!!!! Gissa om jag var helt slut allt jag
ville göra var att gå ut med hundarna och sova, istället
fick jag prata med grannarna, brankåren....
ställa mig och ösa vatten helt i onödan,
Helt slut!!!!!!

Gick och la mig sen sov ca 3 timmar, sen upp på
lördagen försöka få ut det som gick att rädda med
kartonger kläder m.m. Resterande fick jag lägga i
en kasta hög *tårar* massor av minnen var bara
att kasta, fast då jag blivit av med saker förut,
så blev det bara en suck en ryck på axlarna
och tänka att jag har massor av platts över nu till
nya saker!!!

Livet blir inte bättre än vad man gör det till...

Efter att ha slit hela lördagen så var det dags att
åka till jobbet igen... hemma 02.30 sova x antal timmar
upp och jobba till kl. 14.00 igen.....

Men nu Äntligen har jag semester!!!!!!!!!

Men det kommer nog i stort sätt att bestå av att
rensa ut källaren/garaget...
Tur att det finns försäkringsbolag!!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0