Trött! ✫

Idag är jag riktigt trött jobbade till 02.00 inatt och
vaknade kl. 08.00 och kunde inte somna om,
hoppade upp och gick ut en långpromenad med
hundarna. Grått och tråkigt väder, +10 ute.
Egentligen så vore det så skönt att bara
lägga sig i sängen och dra täcket över
huvudet och Drömma mig bort...
Men Nej det har jag inte tid med idag.
Ska handla, tanka bilen, packa till mig och
till hundarna, fixa musik till den lång resan,
Ja, dagen är full-uppbokad hela dagen!

Imorgon kommer dagen som jag har väntat länge på
ska åka ner till Kärlekssyster i GBG!!
Dagarna har blivit nedräknade dom sista veckorna
och nu är det bara en natt kvar innan jag sitter i min
nya bil på väg ner genom Sverige!!










Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0