Dagen igår!!!

Igår var det en helt underbar dag tillsammans med
Alexandra, vi shoppade, åt, fikade skrattade.

Dagen började med att jag mötte upp Alexandra
hemma hos henne sen gick vi ner på stan,
jag shoppade ett lila linne på carling och
Alex nagelack, sen satte vi oss på Paus och
köpte varsin sallad. Supergod!!!!

Efter det åkte vi vidare till Maxi för att shoppa ännu mer.
Jag hittade min favorit jacka på Stadium,
den hade precis kommit på rean,
Och ett par supersöta strumpbyxor.


Sedan begav vi oss tillbaka till stan för
att hämta upp Linnea och sedan åka till Max för
att köpa en varsin lyxshake, tyvärr inte lika galet
god denna gång...



Efter det åkte vi hem för att se desperate housewives,
fortfarande en favorit serie!!!!





Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0