Blogg torka

Ja som rubriken säger så har jag lixom bara inte orkat att skriva i bloggen på ett tag. Det har varit så mycket annat att fixa och ordna med men mest av allt så har jag legat i sängen och soffan. Efter att ha varit hos läkaren förra veckan så konstaterades det att jag har höftinflammation och blev sjukskriven i en vecka. Denna veckan har gått nu och imorgon är det daxs för jobb igen. Blir bara så otroligt trött på allt och alla, har redan i 3 veckors tid sagt att jag haft ont i höften pga jobbet tyvärr så är det ingen som har trott på mig så det slutad med sjukskrivning och tabletter, vilket jag helts hade velat klara mig utan då biverkningarna är ca 20 st om inte fler. Suck! Får se nu om jag lyckas överleva morgon dagen. God natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0